h1

Jag har körkort…

juli 29, 2010

men det betyder inte att jag är expert på bilar. Jag har under några regniga dagar surat över att min bil är så jävla skruttig (och skrotupplag:ig) att det nu inte ens kommer luft ur fläkten. Luft som verkligen är viktigt fuktiga dagar, för annars immar hela bilen igen och jag ser lika dåligt vare sig  jag har kontaklinserna i ögonen eller i handväskan. Ikväll var inget undantag. Det enda som skilde denna regniga och immiga kväll från andra regniga och immiga kvällar var att Johan satt i mitt baksäte då jag spydde galla över Majk som aldrig meckar med min bil…jo, en sak till skilde denna kväll från andra. Ikväll upptäckte jag, cirka 30 sekunder efter att jag hade släppt av Johan, att någon (läs Neo) hade dragit i reglaget till fläkten och att det var därför det bara kom kalluft från det mittersta utblåset och inte varm luft från de fönsterblåsande ventilerna som jag önskade.  Tur att jag, denna gång, inte hann svära Majk upp i ansiktet…han hade ju kunnat tro att jag är korkad…!

4 kommentarer

  1. Tycker den går bra! Tyvärr var kartongerna lite finare än mig då jag fick sitta bak o kartongerna fram


  2. Hmmmm, nu har jag redan köpt böcker men inte alla så jag kommer sälja/köpa när nya behövs och jag är färdig med en. Men fyyyy 17 vad dyrt det är, är ju inte precis så att man badar i stålar när man pluggar! Tack för tipset!


  3. Tack Eva 🙂


  4. Hahaha!!! ← Det är allt jag tänker säga om detta. 😀



Kommentera

