h1

Utökat tjejsnack?

mars 9, 2010

Jag peppade  just LivA att hänga på min och ulles blogpryl. Det vore ju ännu roligare om fler ville hänga på så att vi blev ett gäng som skrev om olika givna ämnen. Jag ska fundera på ett upplägg så att fler ”bloggtorkare” smidigt kan delta och bidra med ämnen och sedan kan man blogga fritt om det man känner för, när man känner för det. Det roliga blir ju att läsa om andras åsikter i just det ämne man själv precis har haft åsikter om, eller hur? Hojta om Du vill vara med!

2 kommentarer

  1. Tycker att det var en toppenidé så jag hänger på!
    Har ju jävligt mycket bra åsikter om saker och ting 😉


    • Det gick inte att kommentera på din blog (just nu?) så jag slänger in en länk här istället…om Du läser här igen. 😀
      http://bloggtorka.wordpress.com/



Kommentera

