h1

Bromsspår i trosorna

juli 27, 2008

Idag var vi och badade en stund innan jag skulle åka och jobba. Det var verkligen drypande hett och när vi åkte hem från badplatsen sa jag till Majk att ”Jag svettas så mycket att det rinner svettpärlor längs min ryggrad och ner i trosorna”. Lite irriterat började jag röra mig fram och tillbaks på bilens skinnstol då det killade en del precis i raggarskåran. Det var ingen måtta vad det rann…. det kändes nästan som att något………. kröp. När tanken hade fått en sekund att sjunka in skrek jag bara ”Det rör sig!” och slet av mig bilbältet, drog upp kjolen till öronen och ryckte av mig trosorna.

Så Du som såg en röd saab med ett par vita trosor hängandes ut genom fönstret, det var jag. För mycket riktigt hade jag en insekt i brallan. Vackert krossad mot tvättrådslappen kletade en broms.

Take a break!

4 kommentarer

  1. Läskigt LÄSKIGT & L Ä S K I G T!!! 😦
    Fast om jag hade haft den stora lyckan att åka bakom, då hade jag lett med hela ansiktet, lite jättemycket! 😉

    Svar:
    Ja, det var som värsta horror-filmen. Fast med tanke på var bromsen var på väg var det kanske mer som en porrfil i genren ”lite skit i hörnen”.


  2. hahaaa, oj oj, sitter här på First Camp Mölle och garvar så jag får ont i magen, kan tänka mig själv i den situtationen, tror jag skulle gjort likadant hahaa

    Svar:
    Är det något jag avskyr så är det insekter. Jag är inte fullt lika manisk som hon i ”Sverige campar” men nästan.
    🙂


  3. *haha* Vilken syn det måste vart men hu så läbbigt! Jag ryser…

    Vi är hemma nu förresten…

    Svar:
    Jag har noterat att ni är hemma. Tack för maten!
    🙂


  4. Aha, tänkte på nåt helt annat först 😉
    Hellre en broms än en fästing måste jag
    ju säga……bromsar förresten, visst är
    det de som tar en ”köttstycke” med sig…..

    Svar:
    Tyvärr bet den inte av en endaste liten bit av mitt gigantiska arsle.
    😀



Kommentera

