h1

Det rör sig så det står still

maj 12, 2008

Jag har så mycket på G samtidigt just nu att mitt huvud låser sig så fort jag försöker komma på något att skriva om. I brist på annat river jag av en lång lista jag hittade här

1. WERE YOU NAMED AFTER ANYONE?
Japp, mitt förnamn fick jag för att jag har ett födelsemärke som ser ut som ett E och mina två andranamn har jag efter mormor och farmor.

2. WHEN WAS THE LAST TIME YOU CRIED?
I natt då jag såg reprisen på Barnmorskorna. Jag får nog söka mig ett jobb i korvkiosken istället för att ta jobb inom vården.

3. DO YOU LIKE YOUR HANDWRITING
Nej, jag skrev snyggt då jag var yngre. Nu får jag alldeles för ont i händerna efter en kort stund för att bibehålla en snygg handstil längre än tre meningar. Tur att det inte syns här.

4. WHAT IS YOUR FAVORITE LUNCH MEAT?
Meat? Som i kött? Lunchkött? Jag tänker översätta ordet som om det var felskrivet så mitt bästa lunchmål är sushibuffé på thaikrogen….eller salladsbufféen i plugget.

5. DO YOU HAVE KIDS?
Om! En handfull.

6. IF YOU WERE ANOTHER PERSON WOULD YOU BE FRIENDS WITH YOU?
Ja, och jäklar vad roligt vi skulle ha.

7. DO YOU USE SARCASM ALOT?
Nej, däremot är jag ofta ironisk.

8. DO YOU STILL HAVE YOUR TONSILS
Ja

9. WOULD YOU BUNGEE JUMP?
Aldrig i livet. Som ett Kinderägg av skräck. Hiss, höjd, hopp.

10. WHAT IS YOUR FAVORITE CEREAL?
Müsli med russin

11. DO YOU UNTIE YOUR SHOES WHEN YOU TAKE THEM OFF?
Nej

12. DO YOU THINK YOU ARE STRONG?
Jag har slutat lura mig själv så nej, jag vet att jag är svag

13. WHAT IS YOUR FAVORITE ICE CREAM?
Nogger

14. WHAT IS THE FIRST THING YOU NOTICE ABOUT PEOPLE?
Ögonen, tror jag

15. RED OR PINK?
Jag har en hatkärlek till rosa

16. WHAT IS THE LEAST FAVORITE THING ABOUT YOURSELF?
Min urusla disciplin

17. WHO DO YOU MISS THE MOST ?
Mina utflyttade barn

18. DO YOU WANT EVERYONE TO SEND THIS BACK TO YOU?
Everyone? Njaäää……

19. WHAT COLOR PANTS AND SHOES ARE YOU WEARING?
Svarta byxor och rosa tofflor

20. WHAT WAS THE LAST THING YOU ATE?
Fiskgratäng till lunch

21. WHAT ARE YOU LISTENING TO RIGHT NOW?
Barnprogramsskval

22. IF YOU WHERE A CRAYON, WHAT COLOR WOULD YOU BE?
Rosa antagligen

23. FAVORITE SMELLS?
Jag har skrivit det förr; Raringen

24. WHO WAS THE LAST PERSON YOU TALKED TO ON THE PHONE?
Min klasskompis KV

25. DO YOU LIKE THE PERSON WHO SENT THIS TO YOU?
Jag snodde den som en tjuv om natten… HeHeHe

26. FAVORITE SPORTS TO WATCH?
Jag kan titta på de flesta sporter om det gäller nåt. Hundraandra hockeymatchen mellan Malmö och Mora är helt ointressant.

27. HAIR COLOR?
Brunröttgrått

28. EYE COLOR?
Bruna

29. DO YOU WEAR CONTACTS?
Japp

30. FAVORITE FOOD?
Småplock… det kvittar om det är spanskt, turkiskt eller italienskt. Jag är buffétypen helt enkelt.

31. SCARY MOVIES OR HAPPY ENDINGS?
Roliga filmer vill jag se. Det kallar jag underhållning

32. LAST MOVIE YOU WATCHED?
Horton (en barnfilm om en elefant och ett dammkorn)

33. WHAT COLOR SHIRT ARE YOU WEARING?
Svart

34. SUMMER OR WINTER?
Sommar, absolut

5. HUGS OR KISSES?
Gärna lite av varje

36. FAVORITE DESSERT?
Varma hallon och glass

37. MOST LIKELY PERSON TO RESPOND?
Jag tänkte att den som vill får sno

38. LEAST LIKELY TO RESPOND ?
Pass

39. WHAT BOOK ARE YOU READING NOW?
Didaktik och patientutbildning (inga mord)

40. WHAT IS ON YOUR MOUSE PAD?
Jag har ingen

41. WHAT DID YOU WATCH ON T.V. LAST NIGHT?
Barnmorskorna

42. FAVORITE SOUND?
När mina barn sjunger

43. ROLLING STONES OR BEATLES?
Stones

44. WHAT IS THE FURTHEST YOU HAVE BEEN FROM HOME?
Sicilien

45. DO YOU HAVE A SPECIAL TALENT?
Det har jag säkert men jag kan inte komma på nån särskild nu

46. WHERE WERE YOU BORN?
Södra BB – Stockholm

47. WHOSE ANSWERS ARE YOU LOOKING FORWARD TO GETTING BACK?
Det var ett jävla tjat om andras svar

2 kommentarer

  1. Nu ljög du ju två gånger!!
    1: Du gnäller alltid när jag sjunger
    2: Du har varit i Turkiet pucko, det är längre bort faktiskt…


  2. 1. Jag syftade på mina små barn!! Vi är väl inte familjen von Trapp, va?

    2. Äh, det är ju typ på samma våglängd. Besserwisser! :p



Kommentera

